sover

Min söta lilla tygblöjebebbe sover som en stock.
Nu har han tygstyckena på rumpan istället för på skötbordet.
Och så har han kissat en gång i handfatet och en gång i stora badkaret, och nej inte när han badat.
Eller han har säkert kissat i sin balja när han badat men det låtsas vi inte om.
Men bajsa har han bara gjort på en handduk på skötbädden. Ja och så kanske 1 eller 2 gånger i blöja oxå då.

Ser lite kul ut när han har tygblöja, värsta storrumpan :D

Nu har förresten Dalle oxå fått den här konstiga "magåkomman".. Undrar vad det är egentligen.. Vanlig magsjuka är det ju inte. Vi har kunnat äta båda två, utan att det kommit upp eller ut direkt. Bara varit lite dålig i magen ibland.
Det borde ju inte varit nåt vi ätit, eftersom han fick det efter mig.
Jaja, bättre än vanlig magsjuka när man mår skit och inte får i sig nånting och är helt matt.



Såhär kan en Noa se ut när han sover





Eller såhär




Postat av: eve

Vilka söta bilder! Speciellt den andra. Nu får ni vara friska så jag kan komma å hålla i din bebis! Han hinner ju bli vuxen snart ju!!

2009-05-07 @ 18:08:13
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

men jag då har bara sett ungen en gång!nästa gång är väl när han är 15 och tar sönder min bil!

2009-05-07 @ 20:57:46
Postat av: Sofie

Vi hade också någon skum åkomma i några dagar... Mådde inte illa eller nåt, men magen var lite bråkig. Det gick över fort i alla fall, som tur var.

Hoppas ni blir bättre snart!

2009-05-07 @ 22:08:51
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: linda

naw han är verkligen sötast, hade behövt din adress, har inte skickat pressent till lillen men har inte glömt er. hahah men sjukt svårt hitta något sóm inte är baby blåt juh, om du inte vill ha rosa kjolar.. hihi

2009-05-08 @ 09:30:45
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: Katja

Sööööt!! Särskilt understa bilden. Den snor jag om jag klarar det... Du får visa tygblöjebebisen oxå!

2009-05-08 @ 11:21:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0