The doctor

Var hos en annan läkare än förra gången på mvc igår.
Han var väl ungefär 300 gånger bättre, men inte helt..hundra om man säger så.
Verkar inte finnas bra läkare där..
Men han tyckte iaf att det inte var nån fara fast jag har massa sammandragningar, att jag inte ska vara orolig att det ska komma nån bebis i förväg iaf.
Blev sjukskriven till v.37 iaf, sen får man tydligen inte vara det nåmer.
Fortsätta med bricanyle tills dess skulle jag oxå.
Men blir det värre med mina kliande prickar på händerna så skiter jag i den.

Är ju bra att bli fortsatt sjukskriven, men jag vet ju fortfarande inte om FK godkänner det!  Dom har liite för långabehandlingstider där..
Vad tusan händer om det inte blir godkänt..? Har ju redan varit borta en månad..
Man får väl se..

Så nu ska jag fasiken gå ut vaaarje dag.. eller när jag orkar iaf.
Idag måste jag gå ut, vad jag ska göra vet jag inte.
Vem vill leka med en halvinvalid?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0