Nu vet jag..

Hur man är en förälder.
För nu är föräldrakursen slut. Och då vet man väl allt va?
Enda jag inte visste allt om var förlossningen, det har jag aldrig vågat läsa om på riktigt..
Och jag hade inte många sd, och ändå åkte jag buss.

Idag steg jag upp halv nio tror jag. Var så himla täppt i näsan. Mest av..blod..mmmmysigt.
Får spraya olja oftare.
Och inatt gick jag inte på toa förrän vid 4! och sen vid halv 6, som vanligt.
Så svårt att somna om då, helst med nån som retar mig.
Tur att man kan sova om dagarna.

Men usch vad Oprah är tråkig nu när det bara handlar om valet!
Då kan man sitta här istället.
Vill egentligen dricka fem liter..mjölk eller havrechoklad eller juice..eller isvatten.
Men då får jag kanske ont i magen skulle jag tro.
Törstig törstig törstig.
Och på benen känns det ota som att jag har träningsvärk.. Konstigt, får man det av att gå till kylskåpet?

Blablabla osv.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0