humm

Vem glömde skriva sitt namn till kommentaren?

Klart man måste ha flera vagnar.
Vet inte varför jag lånar Ninas vagn oxå.. Hon erbjöd, inte kan man tacka nej heller :P
Kan vara bra att ha när det är för mycket snö ute tex, för dom andra vagnarna har antingen stänkskärmar eller väldigt smala däck, kanske inte så bra till massa tösnö och så.
Och sen är den så fiiin, och rååååååsa.

Provade med genomskinliga regnskyddet, och det passade förstås, det är ju stort.
Sen har jag ett annat som jag köpte i Luleå, svart med mönster, fast den har jag inte ens öppnat. Bättre med genomskinlig så man ser mina snygga vagnar. haha
Men det andra regnskyddet är snyggt det med. Jobbigt det här ska ni veta.

Kan lägga in bild på åkpåsen, fast ni har väl alla sett den i mammas blogg..men ändå.
Roligare med bild i inlägg ju.



    
   

Kan lägga in bilder på blivande "storasyskonen":

En liten Nellie


En liten (?) Diesel



Postat av: Katja

Det var jag som skrev om vagnen. Men vad har nina för vagn då? Är det inte den rosa hon använder??

Sjysst åkpåse! Det är ju så mysigt att bädda ner en bebis i en sån! Synd bara att det är vår när bebis kommer... Fast det blir ju vinter typ nån månad efter igen... Tänker ni komma i sommar?

2009-03-31 @ 09:08:46
Postat av: Katja

Förresten, marias blogg funakde inte, står att det är fel adress.

2009-03-31 @ 09:09:41
Postat av: eve

Den blev ju jättefin tycker jag!

2009-03-31 @ 13:18:45
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Nina

Fast här är dte ju kallt fast det är vår....

2009-03-31 @ 14:01:58
Postat av: Katja

Fast du kommer väl inte bara du hoppas jag isåfall... Bebis får väl ändå följa med! Finns säkert billiga flyg!

Jo, den kommer nog användas. Har använt min hur mycket som helst, fast jag bor här. I år har ellen oxå haft den i vagnen när hon sovit!

2009-03-31 @ 15:32:33
Postat av: mammsen

varför har disel en såån liiten sovsäng och nelly en stoor???? det är väl aldrig samma.....?

2009-03-31 @ 19:05:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0