Här står det nåt som har med inlägget att göra

Tv:n brummar. Kanske kommit in i puberteten?

Känner mig lite trött idag, ja eller just nu iaf. Lite ont i huvet.
Mina fingrar/händer känns konstiga sen nån dag, sen tycker jag att mina skor kändes lite trånga för nån dag sen..
Inte vill jag ju svullna upp som en ballong heller!
Får sätta in hela mig i en stödstrumpa, borde ju finnas för bautafötter som jag kanske ryms i.
Men det syns inget.. Tror jag.

Nåmen nåt ska man göra idag. Vet bara inte vad.
Får väl promenera till nåt tråkigt ställe.. Men vars?
Har inte ens haft så ont senaste dagarna när jag varit å promenerat, kanske är för att "Sune" har fixerat sig där nere.
Hoppas. Jag vill inte att nåt ska röra sig där nere så det ilar i..ja där ner till låren för ingenting heller.
Byta ont mot ont liksom. Inte lägga till. Det låter ju dumt.

Nåmen jag lägger in en annons här:

Tråkig gravid hungrig dam söker lekkamrat, eller tips på vad som kan göras.

Nu frukost.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0