Dumma konsum

Jag som tänkte göra lax och pressad potatis idag, så hade inte Konsum lax..
Köpte kyckling istället, får äta det, bulgur och grönsaker.
Undra om vi hade wokgrönsaker, det är gott till. Men jag gissar att dom är slut.
Jaja, vanliga grönsaker går bra det med.

Ska snart gå å plocka rendisken så det ser lite trevligare ut i köket.
Diska gör jag INTE.
Var nog år och dar sen jag diskade. Det är nog det värsta som finns. Att diska. Dammsuga kommer på andraplats.
Men skura kan vara ganska underhållande ibland. Om man orkar.

Hade fått pengar från FK idag, så jag gissar att sjukskrivningen är godkänd?
Har inte fått veta nåt men det verkar ju så.
Men hade inte fått för två dar, skickade in sjukanmälan innan jag fick påskrivet från RK, och jag hade visst varit borta 2 dar till.
Jaja, tur att dom inte väntar med hela utbetalningen tills alla dagar är klara.

Hojhoj, disken och sen tv tror jag bestämt.



Postat av: nina

dammsuga som är de bästa som finns ju

2009-03-30 @ 19:36:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0