Det blir..

En åkpåse med älgar.
Det var bara jag som tyckte det turkosa passade till det randiga..
Får göra nåt annat spännande av dom andiga filtarna, eller bara ha som filt.

Om man vill att katterna ska sova utanför sovrummet, ja då skaffar men en spjälsäng och ställer i sovrummet.
Vi skruvade ihop den igår, tänkte så katterna hinner glo på den ett tag.
Och dom var ju i sovrummet igår, men inte brydde dom sig om den.. Jag provade tom sätta Nellie i den, men hon bara stack därifrån..
Och inatt var det tomt i kattbädden, och ingen katt i sängen.
Konstiga dom där, trodde ju nästan att Nellie skulle tom ligga där å sova, men icke.
Dom måste väl kolla så den inte lever först eller nåt.

Så i helg har iaf spjälsängen kommit upp, och det har blivit dammsuget (av Dalle, jag skulle väl gå sönder..) och toan och köket är någorlunda rent (av miiig, men vad ont jag fick sen..) så när som på badkaret, skulle väl gå sönder där med om jag försökte skrubba den.
Stå rakt eller sitta å greja kan jag, men måste jag böja mig mer än 2 centimeter så går nog mitt bäcken nästan sönder.
Spjälsängskyddet var inte kul å knyta dit..

Och nu slipper Dalle laga mat varje dag han kommer hem. Sen om man skulle ha råd med att köpa nån mat att laga vore ju kul kan man tycka.
Har fortfarande inte hört nåt om sjukskrivningen.. Om det ens är godkänt, och papper för fortsatt sjukskrivning har jag inte ens fått från läkaren ännu..
Och är det godkänt är det säkert hundra miljoner papper att skicka in, så då kanske jag får pengar år 2090 eller nåt.
Sen hur dom tänkt att man ska kunna överleva vettetusan..
Men man får väl se.

Kanske jag ska äta frukost..när jag tagit nässpray förstås.
Är så jäkla less på å vara så täppt så det inte ens går att andas med näsan. Jobbigast på natten när jag måste ta mer än dubbelt så mycket nässpray för att det ens ska släppa lite.
Hoja.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0