Bad

Bada badkar har vi gjort. Hela familjen.
Två satt på tvättmaskinen som vanligt. Klart man måste vara med, det blir ju så varmt å mysigt.
Och Nellie ligger nu på och under en handduk, det gillar hon. Hon kan sova så i flera timmar det puckot :P

Dalle är på Konsum för han ville ha en dricka. Jag är så duktig så jag sparade från igår jag.

Åt idag från Thai takeaway för första gången!
Dalles mamma och mauritz var här en sväng och fick present, och dom skulle hämta mat till Terese ungar trir jag, så dom fick hämta åt oss oxå ;)
Det var ju gott. Trodde dom skulle ha friterad kyckling, men det fanns inte på menyn vi kollade iaf.
Tog wokad kyckling med risnudlar och..morötter, vitkål och broccoli, det var nog bättre än friterad kyckling hade varit, ville inte ha ris.
Dalle tog nåt skitstarkt som jag knappt vågade smaka på. Typ ketchup är nog starkt för mig.

Tänkte ju sätta upp spjälsängen idag, men det får bli en annan dag.
Hade besök så länge, sen var vi så söliga i badet.
Vi glor film istället.
House tror jag vi skulle se.
Igår såg vi Role models, den var skitkul! Unrated version såklart, annars tror jag inte den är lika kul faktikst.. Så ni vet.

Började tänka på sommaren. Försökte hitta nån bra sommarbild.
Som vanligt är det inte många från Kiruna.. men mer från Göteborg.
Hittade en bild, från samma dag som det i Kiruna kom massa snö.
Det står 8:e på bilden, men det var väl 9:e som det snöade, men jag vet att jag fick sms:et av Dalle just den dagen, då var vi på dop.



Det var lite blåsigt, men vaaarmt å sköönt.
Katja, är det okej om jag bor hos er hela sommaren eller?

Nå nu glo lite wipeout, sen film.



Postat av: katja

JAAAAAAA! Du och bebbe får bo här så länge ni vill!! ja, om du inte får en skrikbebbe då....

2009-03-15 @ 20:57:06
Postat av: nina

haah men vad dum du är med dalbert då ska inte han få se sin bebba på hela sommarn elleeee

2009-03-16 @ 09:59:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0