Sommar sommar sommar

Dessa dagar är det sommar i Kiruna oxå.
Så himla skönt, och svettigt.
Igår var jag och Noa hos Nina och hälsade på en sväng i deras nya lägenhet. Jättefin ju! Vi kan byta tycker jag.
Och idag var jag, Dalle och Noa ute å prompade, först på stan en sväng, men det lär lite mycket så Noa vaknade såklart. Så vi hälsade på Noas faster på jobbet, sen tittade vi på liten liten bebis, Karlsson och Johannas lilla Lea, jäklar vad hon var liten! Har Noa verkligen växt såå mycket??
Sen förde vi vårat mobila bredband till Eve så hon har nåt att göra på sitt superstressiga jobb..
Och sen förbi stan en sväng och köpte mjölkfri ersättning till Noa. Får se vad han tycker om den..
Flaska har han ju faktikst tagit!!

Och Noa har *peppar peppar* sovit ganska bra senaste dagarna.
Han har inte rikitgt somnat vid bröstet, men varit trött, så Dalle har gått runt med honom lite i sovrummet tills han somnat, och han har sovit ganska bra där. Just nu sover han där, ja la honom för..20 min sen kanske.

Nu ska vi se hur mycket film vi hinner se.
Ska försöka sätta in lite bilder sen.




Postat av: eve

Tack för att ni kom med mobila bredbandet! Uppskattas väldigt mycket här på händelserika jobbet!

2009-06-26 @ 20:49:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0