ooo varmt!

Sköna dagar.
Jobbigt bara att Noa sover bäst i sjalen när man är ute å prompar.
Men har har sovit i vagnen lite då och då iaf, men inte längre stunder.

Igår fick Noa sina första sprutor.
En bautanål i varje lår, gissa om han skrek.. Sen var han skittrött oxå, vägrade sova i vagnen på vägen dit.
Så han blev lugn och somnade som en sten av lite tisse.
Vägning och mätning blev det oxå.
Typ 12 veckor och 59,5cm och 5340g.

Idag var vi på utebadet, det var skoj, jag fick ju bada tom. Först var Dalle med Noa en sväng, sen fick han vara med Eve, medans jag å Dalle badade med Elias.
Sköönt, men kallt. Och Noa hade det väl ganska bra, det var svalt i skuggan. Sen sov han i vagnen på väg till stan.
Jag försökte kolla efter nån tunika och bikini, men hittade inget. Kanske om man skulle kunna kolla bikini på intersport nån dag. Om man nu kommer använda bikini nåmer.. Kanske om man kan åka till Göteborg sen.. Borde vara varmt ännu där senare.
Om jag hinner så sätter jag in lite bilder sen.



Postat av: Katja

Bilder, ja tack!!

2009-06-30 @ 19:20:44
Postat av: mamman

bikini på intersport..!! hahaa..dom syns knappt, så små o trådiga är dom,jag vet, jag har kollat där!

2009-07-01 @ 19:19:23
URL: http://dbmm.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0