Just nu

Händer detta:



Fast bilden är inte tagen nu..
För nu har han sin gröna grodpyjamas på sig.

Noa tycker verkligen inte att det är natt förrän klockan 3.
Men ibland har han inte koll på klockan, då kan det bli klockan 2.
Och dumma speldosa som är så kort. spela längre för tusan!

Måste tillägga till tidigare inlägg, att jag INTE var arg på lilla Jonne!
Jag var arg på Dalle för att han inte sagt det han skulle.
Fattar själv att andra inte kan veta när man får eller inte får ringa.

Nu känns det ju lite töntigt att jag ens var arg, men dååå var jag arg förstås. Det var ju morgon för mig.

Lisa fattar.




Postat av: Nina

ursäkta men ser jag fel har du fått upp gardiner i lilla fönstret i tvrummet?!

2009-06-08 @ 09:50:44
Postat av: eve

Är man trött blir man arg, såär det bara.

2009-06-08 @ 10:38:01
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Maria

Men du får köpa en sån som jag hade till Tove med fjärkontroll ju!

2009-06-09 @ 08:59:40
Postat av: lisa

om du menar mig, så fattar jag verkligen : D

2009-06-10 @ 14:24:02
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0