Jahadå

Jag har inte direkt nåt å skriva så jag sätter väl en bild till mårrmårr.





Jaja en till.
Sådär kan inte jag göra..


Och som vanligt när jag får leende på bild, så blir det suddigt..
Jag skyndar mig för mycket kanske..


Och idag har vi gjort..ingenting.
Noas fammo var här en stund, hon gav några rör 50-öringar åt Noa.
Måste öppna konto åt honom och sätta in.
Hans farmor kommer alltid med lite småpengar och sätter i spargrisen.
Nä, mommo du behöver inte göra desamma, du köper ju blöjor och allt möjligt istället!

Sen hann jag å Dalle kolla..ja vad tusan kollade vi, ja en film och äta lite karra vid 5 nångång.
Sen gjorde jag ofärdigt ris och bränd korvstroganoff. Fast det blev gott ändå.
Bara det att jag fick slänga hälften av maten för det blev aaalldeles för bränt. Tur att jag gjorde 4 port. annars vettetusan vad vi hade ätit. Ris med..vatten?

Nå jag ska väl göra annat.



Postat av: eve

Bra att du sätter in bilder så man inte glömmer hur han ser ut!

2009-06-15 @ 08:26:42
URL: http://nueva.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0