Jag tror..

Att vi bestämt oss.
Att inte ha kvar katterna..
Trodde aldrig jag skulle säga det och mena det.
Men jag orkar inte ha dom (eg mest Nellie).
Dom får knappt nån uppmärksamhet, och Nellie är ju så känslig mot förändringar, så hon går runt å jamar så fort det är nåt annorlunda, om det så bara är för att Dalle börjar en timme tidigare.
Väcker Noa med sitt jamande och springande.
Det är nog jobbigt med en bebbe som Noa.

Försöker komma på om det kan finnas nån man känner som vill ha, men jag tror inte det.
Om ni vet nån som vill ha så säg till.
Får sätta dom på blocket eller nåt annars, men jag tvivlar på att nån kommer vilja ha.. Undra om det finns nåt..ställe som tar emot djur? I..Luleå eller nånstans kanske?

Känns hemskt att bara bestämma att man ska "göra sig av" med katterna..men så är det.
Nångång kommer man säkert ångra sig, men nu känns det inte som att jag iaf kommer göra det.
Önskar det fanns nån som ville ha dom. Kanske nåt äldre par eller nåt. Där skulle dom ha det mysigt. Inte så mycket förändringar där kanske.

Jaja..
Imorgon ska jag å Dalle få gå ut å äta bara vi två!
Tack mamma och Eve!

Skulle vara skönt att få vara hemma ett tag ensamma oxå nångång, men det kanske kommer en sån dag oxå.
Kanske Katja vill sjala lite ;)



Postat av: Nina

ja det är inte lätt eller kul men det blir nog bra.sätt på annons, nog finns det nån snäll människa som vill ha kissarna man väljer ju själv...

När katja kommer får du nog inte se noa fast du vill!!

2009-06-23 @ 20:55:36
Postat av: Katja

Du kan ge dig sjutton på att jag vill sjala!! Du kommer inte få se röken av din bebis... Då kan du få vara hemma själv och slöa.

2009-06-23 @ 21:53:49
Postat av: eve

Gör det som ni tror är bäst för katterna.



Å jag kan gärna komma å sno Noa från er så kan ni sitta hemma å uggla en stund! Det behövs ibland!

2009-06-23 @ 22:02:57
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åååh, hade jag bara kunnat så hade jag tagit dem!

Dumma Roger som är allergisk :(

2009-06-23 @ 22:14:47
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: eve

Grattis grattis!!

2009-06-24 @ 07:10:20
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: mor

jag kommer nog hux-flux nån dag/kväll o tar bebben från er! (ett tag då)

katterna blir även lyckliga i en rosig katthimmel, men ni bestämmer hur det blir. man sörjer de små liven i många år (nisse...buhuuuu snyft...)

2009-06-25 @ 15:24:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0