katt?

Alltså nu orkar jag inte med att bebben blir väckt för att Nellie tycker det är dags att vakna.
Om det inte finns en enda människa som vill ha dom så.. ja.. Vill inte ens skriva det. Men ni fattar.
Sen om nån bara kunde ha dom tills man hittar nån som vill ha dom.. Men alla är ju allergiska (eller rädda, ni vet vilka ni är. hahaha) som vi känner iaf.
Känns hemskt eftersom jag trodde vi skulle ha dom "för alltid".. Hade varit roligt för Noa (och eventuella senare barn) att få växa upp med katter. Så roligt dom kunde ha. Och vad roligt för katterna att bli dragna i svansen dagarna i ända :D
Hade Nellie bara inte väckt Noa (ja och mig med för den delen, som har svårt att sova) så hade jag inte ens funderat på detta.
Finns det inget "hem" man kan ha dom på nåt år eller nåt :P
Nä, hoja, nu är jag bara så arg på Nellie så hon har det fan inte bra här.
Ingen har ens tid för dom nu. Dom vill ha uppmärksamhet, men ingen orkar. Stackrarna.

Känner ni verkligen ingen som kanske iaf vill prova ha dom :(
Jag vill inte göra mig av med dom på annat sätt. Men jag orkar inte med just nu. Blä. Dumma mig.

Och just idag skulle hon börja jama och ha sig. Jag har sovit jättelite, och Noa vaknade tidigt, och sen när jag fått honom att somna om, och sovit en halvtimma (och jag redan somnat!) så börjar hon.



Postat av: Nina

Jag vet ett hem, heter katthem Doris på glaciären:D hahahaha har du ingen nyckel bara att lämna dem dit

2009-07-06 @ 11:03:01
Postat av: linda

ja vet skit bul men katt och baby kaus de blir så avundsjuka och så. hoppas du hittar en lösning vi gjorde ju de fast jag aldrig trodde någon skulle ringa på dem på blocket prova.

2009-07-07 @ 12:31:14
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: dorispåglaciären.se

hörruninokalainen!! jag vet ett ännu bättre hem...i byn i blå huset vetja..där har dom katt o några hundar redan, dom reder sig själv, pinkar o bajsar utan besväär..nä, men då kan ju nästan ingen komma till mig mer, med alla kattalergier o astmor mm. för mig är redan ett djur ett djur för mycket oj oj oj..nu blev det mycket det här! ninas fel!

2009-07-07 @ 14:53:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0