Good morning

Steg upp nyss.
Annars brukar bebben stiga upp 9, vara vaken 1 timma, sova en timma.
Antagligen för att han är bajsnödig varje morgon kl.9. Han bajjar alltid varje morgon kl.9, men då ligger hans mamma och sover, och hans pappa är uppe med honom, men idag försökte jag få honom att somna om vid 9 (eller det var nog närmare 10 förresten), han halvsov, bajsade, och somnade..Unge! Så jag lät honom sova för tusan.

Nånå, han har ju bökat femtusen gånger sen..7-8 nångång.
Han skulle säkert behöva vakna vid den tiden (hjälp!) men då kan man inte somna vid 00-01.
Om jag fick bestämma kan han få lägga sig vid..22 eller nåt och vakna vid 9. Tror jag ska säga det åt honom. Det funkar nog ska ni se.
Är lite jobbigt när han vill sova varannan timma på morgonen. Och med mig dessutom. Hade varit kul om man på dagarna kunde vara själv, eller göra något medans han sov.
Så konstigt när han sover i princip själv på natten, men inte på dan.
Senaste dagarna har han iaf kunnat sova. På mig. Och hållt på att vakna femtioelva gånger under tiden, då är det bara att försöka vagga, eller trycka in en tisse. Då kan man ju inte bli utsövd. Men det förstår inte lilla bebbe.
Jaja, bättre än att inte sova alls.
r54En dag ja, nellie ligger på halva tangentbordet.. ja iaf så sov han i 3 timmar i min famn! Gissa om min pempa gjorde ooont!? och inte får man röra på sig, och inte får det låta nånting. pratar jag med dalle får man nästan viska.
tv:n hörs knappt.
Frukost? jess plis.



Postat av: lisa

haha ja det är fan inte lätt ! : D men vi hade en sån tur att vi hade en vän som tycker det är ROLIGT att montera ihop saker... för oss gjorde de då inget.. och helt otroligt att vi tog ut allt skrot också... vi ska nog lyckas ha kul i sthlm, men är lite rädd, de är ju så stort ! synes nångång, till julen om inte annat : D

2009-07-12 @ 01:03:26
URL: http://mcitalo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0