coopat

Har coopat med mamma eve å elias.
Noa var med oxå. Fast jag och Noa är ju jag, tycker Dalle iaf.
Och Noa måste vart astrött.. Han skrek när vi åkte från coop, och skrek en minut, sen somnade han!
Och sover i bilbarnstolen ännu.

Hungrig är jag! Kanske blir fetkorv idag. Eller tjockkorv lät ju bättre.
Och makaroner. Har börjat vilja ha gammeldags makaroner nuförtiden. Bättre med fullkorn..men men..

Nu är hjärnan lika tom som magen.



Postat av: Katja

Ska jag ta med patapumen?? har börjat så smått inse att Ellen faktiskt är för stor... Du och Nina kanske kan dela på den? Noa är nog för liten ännu. E var nog 4-5 månader innan hon hade tillräckligt långa ben.

Snart kommer vi!! Om vi inte totalkrachar på vägen, och vägrar sätta oss i bilen igen...

2009-07-18 @ 12:48:39
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: mamman

mäh peka....nu har du väl koopat färdigt....

du har ju hela dagarna (o nätterna) på dig o skriva

2009-07-20 @ 14:31:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0