3

Imorgon finns bara 3 av oss.

Trodde det skulle dröja tills Noa var nästan vuxen.
Men det händer nu istället.
Dom är ju så fina.
Och Diesel som aldrig gjrt nåt.

Känner mig som världens hemskaste människa.
Och dummaste oxå. Som trodde någon skulle vilja ha dom.



<3



Postat av: mamm

hojja...jag vet hur du känner! jag börjar nästan gråta just nu..:=(

men måste man så måste man. nisse måste gå för att så många i familjen var allergiska...elias hade inte kunnat vara hos mig alls.

2009-07-23 @ 15:14:17
Postat av: Kicki

Åhh :( Hade jag kunnat hade jag lätt tagit dem!

Men jag har ju redan tre katter...



2009-07-23 @ 18:58:32
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: eve

Nåå, sorgligt.. Men kanske till det bästa ändå

2009-07-23 @ 19:26:45
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: nina

ja men bra att moffa inte skjuter dem eller det är väl inte han som ska det :P

men du vet peka i katthimlen är det jättegrönt och fullt med små råttor som katterna kan äta varje daaaaag!!!så slipper de bo i en liten lägenhet hur kul är det när man är en liten katt som vill springa som ett sär?nä dom vill dö det ser ju jag det.Nä men inte så men asså dom kommer till katthimlen jag lovar!!!grönt å skönt vettu

2009-07-23 @ 19:28:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0