Ska jag vara ensam ikväll då?

Ja, det ser ut som så.
Dalle ska på party.
Han är så sällan så när han vill så får han gå.
Jag vågar väl inte gå nånstans, eller visst hade jag kunna sitta hos nån, men då ,måste man ju ha skjuts från dörr till dörr, när det passar mig.
Inte vill jag tvinga nån till det heller.

Jag ska väl roa mig med att glo nåt på tv, och så tänkte jag beställa lite kläder och böcker, ska bara hitta bästa sidan att beställa kläder från. Inte till mig såklart. Jag har redan provat halva h&m och ellos sotiment.. Typ 1 par byxor passar.
Jaa, 1 par byxor har jag som jag kan visa mig offentligt i!
Sen är det trasiga äckliga mjukisbyxor som jag kan använda.
Fick för liten storlek på ett par jeans från h&m, sen när jag skulle ha en större så var dom slut..

Jaha, och sen då..
Dalle slutar 1, och sen ska han på stan å köpa medicin till mig.
Är så tråkigt när han jobbar lördag..Då ska man vara leeedig! Och underhålla mig.

Inge kul å sitta ensam heela dagarna.. Helst inte när man vet att man inte ens kan gå till konsum, eller ta bussen till stan en sväng, eller ens gå ner och hämta posten.

Så man fåår faktikst komma å hälsa på nåndag om man vill.. Jag lär väl sitta ensam hemma några veckor eller nåt nu, nån dag kan det vara kul med sällskap.
Försök att inte tänka på att jag ser ut som en uteliggare...och luktar som en dessutom..
Jäklar vad jobbigt det var att duscha, magen hård hela tiden, och jag blev andfådd som en kossa. haha. är pga bricanylen..

Undras vad man kan få för middag idag då.. Igår fick jag pizza från Bertas. Med kyckling, ananas, banan, jordnötter och curry. Jordnötterna smakde mest lite bränt, annars gick det att äta.
Är inte så sugen på pizza och hamburgare och sånt nu igen.. Som i början när jag mådde illa.

Nej, hoja, nu får ni läsa nån annans intressantare blogg istället.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0