Här är jag

Nu är jag väl här då.
Lite mer avancerat än bloggagratis kan man ju säga.
Får se om jag fattar allt här en dag.

Undra om man skulle prova lägga in en bild..



Haha, en gammal bild från mobilen jag råkade hitta.

Jaa, och här hemma gör jag inte mycket.. sitter vid datorn ibland, men ligger mest i soffan och skakar.
Har fått bricanyl mot sammandragningarna, då kan man visst darra lite.
Och Dalle stackarn som skulle gå till stan igår (han var hemma från jobbet) och hämta ut från apoteket..
Det var slut där och på sjukhusets apotek, så han gick till mvc och frågade, och dom hade inte heller tan fick leta igenom typ hela sjukhuset. Till slut hittade dom 4 tabletter iaf.
Skulle räcka till lördag, då dom skulle få in på apoteket.
Hur ofta får man in varor på lördagar?
Får hoppas att dom kommer då.

Och jag fick sms från Lindex idag, 30% på hela köpet, och bara tom imorgon!
Och här sitter man och vågar inte gå ut..
Hade kanske vågat gå en liten sväng därinne..men kanske är onödigt.. jag vet inte, tänk om det händer nåt..
Inte för att jag tror det kommer hända nåt på ett tag.. men tänk om.

Har haft lite "molande" värk (eller hur man nu ska förlklara) i ryggen, och ibland i typ ljumskarna, som inte är foglossning.
Fast blev lite bättre när jag tog bricanyl.


Drömde att jag gick till RK, kom på först sen att jag nog kanske inte skulle "jobba". Så fick jag dåligt samvete, och hade det när jag vaknade oxå. Haha!

Jaha, om man skulle lägga sig i soffan och glo lite House.



Postat av: Anonym

Faktiskt så får apoteket i stan varor på lördagar :) Mkt bra =)

2009-02-27 @ 19:17:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0