lampa bollen mamma välling

Det är dom sakerna jag uppfattat att Noa säger :)
Fast det låter la/lala, lele/lelle, mamma (där var det ett rätt iaf ;) ) å så...jaa hur ska man skriva det..thäthä..typ..
Är det nåt mer? Inte vad jag kommer på, men han härmas väldigt mycket så snart kommer det väl ännu mer :)

Så kul när man börjar förstå sin lilla gosse!
Och när han säger lampa så brukar han peka med ena eller båda händerna upp mot lampan. så söt min lilla kille.

Ja så får vi se vad som händer på nyår.
Får nog veta imorgon om det blir som vi planerat (ja hur mycket nu som är planerat vet jag inte men..)
Annars får jag kolla vad "alla andra" ska göra.. typ..ööh.. Maria? Känner jag nån mer? Hanna kanske? Dom kanske är med varann, eller så är säkert Hanna med massa folk som jag inte känner och det blir ju..konstigt.

Jag måste ju iaf dricka! Har inte smakat på alkohol på nästan ETTOCHETTHALVTÅR!
Nästan. Sen juli eller augusti förra året.
Jag kommer bli full på en halv cider. men jag köpte 5 för säkerhetsskull.

Nånå, jag håller på att sätta in bilder på datorn, men det är så segt så jag vet inte om det kommer in några på bloggen. Jag har inte tömt den på länge så det finns väl hur många som helst där.

Var på leklandet igår (?) och Noa tyckte faktikst att det var ganska skoj. Han satt i bollhavet och lekte med bollar, och kröp runt i "upp till 2 år"s inhägnaden.. (ja vad tusan ska jag kalla den då?)

Nä, alltså det tar för lång tid för den där jäkla kameran så jag ska nog borsta tänderna nu så får vi se sen. Jag måste sova oxå. Har börjat bli så trött om dagarna.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0