huvudvärk

Noa somnade 20.45
Nu är han vaken. Bra. Jättebra och roligt.
Ska han hålla på såhär varje kväll eller?
Han har somnat sent senaste 3 kvällarna, igår var det nog som senast. Då var det 23. Nu lär det bli tidigast 00 gissar jag.
Han är hur pigg som helst, springer runt i gåstolen just nu.
Skitunge.
Jag som åt karra tidigare och tänkte lägga mig tidigare. Måste stiga upp tidigare nu när Dalle ska försöka jobba varje dag.
Huvdvärk har jag oxå.

Inte Godnatt, men Hejdå.



Postat av: Kicki

Hej Peka!



Jag hade en dröm här för nåra dar sen.

Jag fick en pojke som jag skulle döpa till Noa, och du blev jättesur :P haha.



Men du kan va lugn, får jag en pojke nångång i livet så lovar jag att inte döpa honom till Noa ;)



Kramkalas!

2009-12-04 @ 23:30:16
URL: http://kikzon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0