Nu ni!!...

Nu kommer det bilder!

Lilla julafton hos mamma 23 dec:

Julmat såklart


Noas första julklapp som han började öppna i vardagsrummet med alla andra..men det var lite vääl högljutt och spring..


så jag och han gick till köket och fortsatte öppna (därför har jag inga bilder på dom andra barnen när dom öppnade och lekte med sina klappar) och han kunde öppna nästan hela själv :)



Julafton

Kl.15


En liten stund satt han oxå och tittade på Kalle


Malte tittade på julgranen (tallen...) istället


Noa missade tomtens ankomst och mesta delen av julkappsutdelningen..men är man trött så är man




Gamlingarna


Mina julklappar..




Det gick att sitta i tomtens famn men han ville hellre till Ellen


Min familj


Julklappen av mamma och pappa var kul



Tungan ute som vanligt nuförtiden


Lite av julklapparna (orkar ju inte rota fram precis varenda pryl


Klädklappar


Mina många julklappar. (sött troll eller hur ;)  )


Och några dar senare fick han sin julklapp från fammo, faffa och faster


En jätterolig gåbil (och så fick ni en bonusbild på Noas kompis Sudden)


På Gruvtrollets lekland i lilla bollhavet, det tyckte Noa var skoj



Sen tog det slut.
Får se om det blir några bilder imorgon. (fast dom lär ni väl inte se förrän till påsk eller nåt)



Postat av: linda

Naw va stor han har blitt sedan vi såg han gud vad tiden går sjukt snabbt... skrämmande nästan, gott nytt år på er kram

2009-12-31 @ 09:29:18
URL: http://www.metrobloggen.se/frumakrevska



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0