hoppa hoppa hoppa hoppa hoppa

Jag känner att jag bara måste hoppa, hoppa hoppahoppa hoppa

 


Ja, vi provad ehoppgungan för nån dag sen, det var ganska skoj..tyckte vi allihopa.
Det blir inte så mycket av själva hoppandet, mest snurr och så.

Och nästan alltid när han ligger utan blöja, så måste han tydligen hålla båda fötterna



Han behöver inte ens titta när han tar tag.
Ibland håller han i båda, sen glor han på nån leksak, som om han funderar på hur tusan han ska få tag i den..

Badat gjorde vi ikväll och i förrgår, hela familjen i badkaret, Noa älskar det! Han plaskar och plaskar, så hela badrummet blir blött. Diesel som brukar vara med när man badar, ja han ville ut ut ut, och fort!

Nu sitter Dalle å spelar, så jag sitter här och glor.
Då hinner jag kolla..ööh, massa viktiga grejer.
Måste kolla på vad man ska köpa för vagn.
Nina vill ju reeedan ha tillbaka sin, dumma henne :P
Fast vi hade ju ändå tänkt ge tillbaka den sen, så det är lika att man köper en vagn nu.
Vi har ju visserligen vagnar som funkar, men efter att jag gått med Kronanvagnen så orkar man ju inte gå med nån av dom tunga.. haha

Äh, nu glo annat



Postat av: eve

Klart man ska ha ny vagn! Måste ju ha en som han kan sitta i ju!

2009-08-26 @ 22:29:31
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Katja

Stor kille!! Stor och söt! Snart skuttar han väl som en galning....

Ja, en vagn måste du ABSOLUT ha, det GÅÅÅÅÅR inte utan....

2009-08-27 @ 08:20:05
Postat av: nina!!!

men skriv inte så nu känner jag mej elak ju :P

ja varför skulle du ha 14 vagnar det undrar jag än idag...........vavava???och är de sköna att köra???nå nä!!pissgamla vagnar!!

2009-08-27 @ 18:00:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0