....

Finally some non-gnälling!
Från morgon tills..nu (ja eller fortfarande) så har det varit konstant gnällande (gnällskrikande..)
Hur ska vi klara oss ensamma hemma sen?!
Ja, vi är ju ensamma här idag, barnen och Sam borde väl komma snart.
Noa har visst blivit van vid underhållning hela tiden nu.
Tur att Dalle tar semester nästa vecka. Efter det bor vi väl typ hos Eve.

Han har somnat flera gånger i sjalen nu. Igår och idag. Och igår kväll tänkte han vägra sova precis som kvällen innan, men igår vägrade jag gå ut ur rummet med honom. Försökte ligga i sängen men det gick inte.
Så jag tänkte gå runt med honom i rummet tills han blev tröttare, men han somnade istället.
Mysigt.
Men han vill gärna ha ansiktet/pannan mot mig, och det blir ju kanske lite svårt att..andas då. Men vi får det att funka.
Nyss somnade han oxå i sjalen efter att jag gått runt med honom hur l'nge som helst. Sen la jag honom i sängen, och han fortsatte sova som tur var. Nu ska jag försöka få en lugn sekund.



Postat av: Katja

Och när kommer en redogörelse om resan då....?

2009-08-22 @ 21:34:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0