Bebben

Egentligen har jag inte tid att blogga. Jag borde lägga mig,
Men det är väl bäst att skriva innan nån börjar klaga.
Eller skriva och skriva..jag lägger in nån bild iaf.
Åker med Katja och co till Göteborg..heeeeeeeeelp! Och flyg eeeeensam med Noa.nästan så jag börjar ångra mig..



Var det en flicka jag hade?


Nej  det var en pojke!..pappas pojke!




Postat av: Nina

Hähä, är det Sagas gamla kitty-klänning?tycker färger framhäver hans kinder utomordentligt!

Saga kan fortfarande ha den rosa madicken-klänningen som du gav henne när hon föddes typ men nu kanske Noa vill låna den!men rosa kanske inte är hans färg, ska kanske vara vita klänningar

2009-08-08 @ 00:23:18
Postat av: mommen

vad gör sagas kitty-klänning hos noa...??

2009-08-09 @ 12:08:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0