Dagens outfit

På Noa då, jag byter ju hela dagarna.Han har såhär fina kläder för han firar att han blir 3 veckor idag!



Nu glor jag Grays (eller snart igen när pausen är slut) Och Dalle gör chokladbollar. Dumma Du är vad du äter som får en att bli sugen på massa skit. Fast helst vill jag ha delicato chokladboll, men Dalles duger dom med.

Idag kom jag ut, vilket jag inte gjorde igår.
Kom ända till okq8, där jag köpte frimärken med fula hundar på, och så postade jag äntligen brevet.
Måste komma ihåg att ringa bvc, jag skulle få en tid om 2 veckor typ, men  det står  att jag har tid den 5 juni..och om inte jag är helt borta så är det bara april ännu.

Napp har han börjat ta ibland oxå..(med betoning på ibland, oftast är det bara tisse som  gäller. haha aåklart)  men inte dom fina som jag först köpte. nä han gillar dom lite gulligare napparna.
Nå nu började ju Greys igen



Postat av: Katja

Gud så söt! Så liten! Idag såg jag en klasskompis bebis, hon var beräknad att föda kring Noas födelsedag, men kom 2 månader förtidigt. NU två månader gammal vägde hon nästan 3 kilo!! Hon var så söt, mängder av långt svart hår. Föräldrarna är från typ Iran ellervad det nu var. Ska posta paket till Noa. Hoppas det går snabbare denna gången, så han inte hinner växa ur kläderna innan det kommer ha haa... Typiskt är att det bara finns kortärmat och kortbent här nu. Hittade inte det jag ville köpa... Men men, gillas det inte, så skicka tillbaka. Hoja, lång komentar...

2009-04-29 @ 22:01:45
Postat av: ninoka

irri när bebbor inte kan kolla in i kameran så man ser dem ordentligt!vad liten han är...jag fattar fortfarande inte :P

2009-04-29 @ 22:04:29
Postat av: lisa

redan 3 veckor ? vafaaan.... helvete vad tiden går, hade jag fått gissa så hade jag trott att han var max 1 vecka.. men så liten å söööt

2009-04-30 @ 00:05:39
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: mammon

du har väl inte betong i napparna? så han inte kan spotta ut...

2009-04-30 @ 14:48:11
Postat av: ellinor

trodde tanken med "Du är vad du äter" var att man skulle bli avskräckt!!!



/ellla

2009-04-30 @ 17:51:58
URL: http://www.ellla.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0