Äntligen hemma!

Idag fick vi äntligen åka hem med vår nya lilla bebbe.

Han var lite gul så dom har tagit blodprov efter blodprov på stackarn.
Det höjdes lite, men nu hade det gått ner litegrann, men vi ska till sjukhuset imorgon och ta ännu ett blodprov.
Har det höjts så måste vi tillbaka till Gällivare.
Hoppas verkligen vi slipper, men tycker han har varit lite extra slö idag..
Men men vi får se.

Måste ju sätta iordning och ta fram massa grejer.
Hann inte rikitgt med det innan.
Skötbädden och blöjor och sånt är framme.. Spjälsängen är inte bäddad, men där kommer han ändå inte få ligga.
Nån natt sov han i "baljan" på bb, men jag kunde inte sova alls då.
Sen har han fått ligga å trängas med mig i den lilla sängen, vi hade ju ingen dubbelsäng, men 2 sängar bredvid varann.
Trodde inte jag skulle kunna sova på så liten plats, och med en liten bredvid mig, men jag sov nog bättre än jag brukar.
Så mysigt när han ligger nära nära, han sover ju bättre då med.

Kan nästan inte fatta att vi verkligen har en liten son!
Det är ju helt sjukt underbart!

Han ligger just nu i vagnen vid fönstret och solar, hjälper till lite för gulsoten.
Men jag tycker han ska vakna nu så jag får gosa med min bebis!

Lite trött är jag, men jag ska kika lite internet och sen ligga på soffan om jag hinner.



Postat av: Anonym

Härligt!! Hoppas han inte behöver sola i Gällivare då! Äsch, man får faktiskt ta upp sina bebisar och gosa fast dom sover! Det är en mamma/papparätt!!! NJUT!!

2009-04-13 @ 20:57:49
Postat av: Nina

Man vänjer sig fort att ligga still på en cm ska jag säga dig!men det är fan inte så illa det heller.Å längtar tills vi åker till stan när nu det blir.ba hälsa på en peka med en bebis.konstigt....hoppas ni slipper åka till gve igen triiiist :S

2009-04-13 @ 21:35:15
Postat av: Evelina

Välkomna hem! Hoppas ni får stanna hemma nu oxå!

2009-04-13 @ 21:49:12
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Maria

Men vad heter han då?

2009-04-14 @ 13:39:12
Postat av: Kicki

Hoppas ni får stanna hemma :)

Hör av dig sen när du orkar få besök ! Jag måste då träffa den lilla Peka-kopian!

<3

2009-04-14 @ 14:25:25
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Sofie

Han är så fin! Jag måste få komma och kika någon dag... Har ni kommit på något namn ännu?

Grattis igen :)

2009-04-15 @ 08:43:04
URL: http://plutt.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0