Torrt och fint

Gjorde chokladmuffins här på kvällskvisten.
Tror det är första gången jag fått dom så fina :D
Mina har alltid blivit platta, men smakat bra.
Dessa var fina, men blev lite torra och smakade inte så mycket, fast jag satte mer kakao än receptet sa.

Såhär såg dom ut iallafall


Och sista plåten skulle jag ha kortare tid än de andra..men var till slut längre ist :P
Så de blev lite knapriga, men inte brända..




Postat av: Mickan (Gravid v. 32)

Så fina de blev iaf. Inte alltid det är lätt att få sina bakverk som man önskar. Men jag tror de blev goda! :)



Ja, jag gillar planlösningen. Förra lägenheten var så tråkig, som en kvadrat bara. Denna är mycket trevligare. Vi trivs redan jättebra. :) Och bilder kommer så småningom. Vill få lite ordning först.

2012-02-01 @ 16:29:41
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0