Tältet!

"pippitältet" har kommit fram igen efter att ha varit bortplockad i nästan ett år :)
Detta är också typ det enda vi gjort idag, och min hjärna ville inte riktigt samarbeta så det tog väl ungefär en halvtimme..
Eller ja vi har lekt spöke och läst massa tidningar också förstås :D




Postat av: Mickan (Gravid v. 32)

Åh, ett sådant tält vet jag att jag hade när jag var liten. Undrar om mamma sparat det. :P



Ja, det är toppen med en ny lägenhet, verkligen. :)

Jag frågade ju BM när jag var på föräldragruppen i tisdags, och då sa hon att det kunde vara antingen foglossning eller ischias. Oftast sitter värken enbart i ländryggen. Någon enstaka gång har det strålat i skinkorna. Jaså där ser man. Har provat att trycka men gör inget ont, men jag kanske trycker på fel ställe.

2012-02-03 @ 11:00:56
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mrs Bernhardsson

O nu väcktes det minnen hos mig. Hade likadan när jag var liten

2012-02-09 @ 22:25:12
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0