Hur orkar man med detta?

Hur överlever man vardagen när man har en 2,5-åring som aldrig sover? (ordentligt)
I några veckor har Noa vaknat varje natt. Vareviga natt.
Och då ska han sova i våran säng.
De flesta nätter sover HAN bra. Men han är en sån virvelvind i sängen så ingen annan kan ju sova.
Värst är det när han vaknar flera gånger.. Då ska han ligga så nära mig som möjligt, eller helst på mig, men iallafall på min kudde.
Som sagt är han inte still så det går inte rent fysiskt för mig att sova så.
Inatt la jag mig i soffan en timma efter Att han kommit till oss.
Tror ni jag fick sova då?
Nehejdå. Då skrek han halva natten istället. (inte efter mig alltså).
Nu är han snorig så det är väl lite av orsaken.
A gick med Noa till dagis men de kom hem båda två. Noa var alldeles för trött för att orka med.
Så nu när jag kom från skolan så åkte A och jobbade.

Huur överlever man detta?!
Men det går verkligen inte att komma tidigt till skolan när man knappt sovit en halv natt på några veckor.
Jag orkar knappt stå utan att ha tagit koffeintablett först.
Men samtidigt kan jag inte vara borta från skolan mer. Har redan varit sjuk ju.

Nån som har sömntabletter till barn att ge bort?
Eller vadsomhelst för sömntabletter eller superbra uppiggande till mig så jag orkar kliva upp på morgonen.




Postat av: Miaa

Hmm vad jobbigt, svårt det där när man inte vet vad det beror på, om det ens beror på nått.



Grannen ovanför har en dotter som har en son och dom är där väääldigt ofta, iaf han för det hör jag. En natt var jag vaken två ch hörde ungen springa omkring, hör oxå att han är vaken skitsent. Förstår inte hur man orkar...lääängtar tills jag slipper bli väckt av Tion hela natten.



...angående shopping så äre precis så jag är, men nu har jag örjat inse att det kanske håller på att bli ett beroende..att ständigt leta efter dom där fynden. Dagarna försvinner ju bort så mycket jag sitter vid datorn.

2011-11-16 @ 16:27:50
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

Jaa det borde du verkligen :) symaskinen mår inte bra av att bara stå heller så det är en bra anledning...



Det är en kik kid tröja jag fyndade på tradera :)

2011-11-19 @ 01:06:01
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Mamma Miaa

Hehe förresten exakt så här med, man fastnar vid datorn oxå kommer Nova och gnäller, mamma, mamma kom och titta.. -Jaa men Nova jag måååste bara kolla det här :)

2011-11-19 @ 01:06:52
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0