Torsdag

Är lite nervös över en sak jag ska göra idag..
Vill inte skriva vad här förrän det är klart, då går detsäkert åt h-vete.

Duschad är jag redan. Bebben sover. Sen måste jag nog sminka mig så jag inte ser ut som ett lik.

Tänkte att jag skulle vila på soffan. Men då vill jag ha nåt att glo på tv:n, men just nu är det inget spännande.
Kanske hinner ligga en stund snart.

5 var det morgon idag. (inatt enligt mig). Klockan 5 har inte ens bolibompa börjat ju..
Noa fick ligga i våran säng, han skrek lite. Tills det började på barnkanalen, då fick han välling och var nöjd sen.
A börjar ju 7 den här veckan så Noa var uppe med honom.
Jag steg upp först 8 :S Eller jag bytte bajsblöja innan iallafall.

Nä nu ska jag klicka det sista och sen kanske ligga en stund på soffan då.



Postat av: Elin Fredriksson

Nervös för vad????????



nyfiken i en strut

2011-03-03 @ 20:42:35
URL: http://elinikiruna.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0