Jag har VUNNIT en tävling!!

Tjohooooooooooooooooo!
Äntligen har jag vunnit nåt efter att ha varit med i ganska många tävlingar :D
Jag är skiiitglad!

Jag är med i denna tävling och har vunnit en valfri vara på första utlottningen/dragningen, hääär kan ni se att jag vunnit!

Nu ska jag bara välja vilken av alla sakerna jag vill ha.. Jag som inte brukar ha några som helst problem med att välja B)

Funderar på antingen lite kalasgrejer till Noas kalas (han fyller ju år snart storkillen!) från kalaslagret
Fast sånt kommer vi ju liksom att köpa ändå..
Ett memoryspel till Noa från Skummis.
Men jag tror han är lite för liten för det än..
Eller
en plastklocka till migsjälv!

Idag ska jag ha bestämt mig.
Det har jag bestämt!
Så vad ska jag bestäämma? ;)



Postat av: Fröken M

GRATTIS :) Jag tycker du ska ta något till dig själv ! som mamma unnar man sig sällan ( åtminstone jag ) något för egen del, så jag tycker du ska passa på :)

Ha en toppen kväll ! kram

2011-03-12 @ 17:43:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Elin Fredriksson

tycker du ska ta något till dig själv!



unna dig något



kram ♥

2011-03-13 @ 10:17:57
Postat av: Mamma Miaa

Fasiken vad kul=)

2011-03-13 @ 19:42:05
URL: http://actioonradar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0