seg segare segast

Jag är alla tre.
Noa vaknade vid 4-5 och var vaken en timma.
Sen upp vid 8 och jag var huur trött som helst!
När jag pratade med Eve i telefonen så somnade jag några sekunder tom ;)
Men efter samtalet så blev jag liite liite piggare och gick upp (så tack för samtalet)
Tog 2 koffeintabletter och åt frukost.

Sen har jag faktikst tagit bort alla sängkläder, plockat massa kläder från golvet (Noa drar ofta ut alla kläder från 2 av mina lådor) och bytt gardiner i vardagsrummet :)
Trodde jag hade slängt mina vita gardiner, för mindes att det var kattklösmärken på dom samt nåt hål, men dom var kvar, och hålet syns inte.
Var så less på mina mörka rosa gardiner.
Med både dom och dom mörka tapeterna blev det så himla mörkt härinne.
Jag vill gärna tapetsera om det mörkgråa så det blir lite ljusare.
Helst byta tapeter och måa överallt men härinne vill jag fixa först.

Borde kanske ta å tvätta lite kläder också. Sen.
Dammsugas behövs som vanligt men jag får se om jag orkar senare.
Andreas jobbar 7-18 idag.. och jag vill gärna gå nånstans, ja förutom Coop för vi behöver handla, men jag vet inte vars vi ska ta vägen.
Kanske kollar om Nina vågar ta emot oss. Hon är lite extra rädd för sjukdomar hon ;)
Men det är 2 dar sen som A mådde dåligt och varken jag eller Noa har blivit sjuka så jag tror inte vi kommer bli det heller :) Inte denna gången iaf.

Ja barnbidraget kommer ju idag..men det räcker inte långt så jag håller på att sälja lite grejer..gör ett eget inlägg för dom..



Postat av: Sofie

Men inte är väl Eve sååå tråkig att prata med :P

2011-01-20 @ 21:03:31
URL: http://annikasofie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0