Allt och ingenting

Sitter i min soffa med bandage kring handleden.
Lyckades nog stuka den när jag stängde bildörren påväg hem från mamma idag..
Känns iaf bra medans jag har bandaget på, och tur att det inte var på höger hand.
Tror aldrig jag stukat annat än samma fotled 3ggr.

Jaa, julklapparna ska väl vara så gott som färdiga.
Bara 2 till de vuxna kvar, men det är lätt ordnat på vilken affär som helst :P
Eller..ramar till Noas dagisfoton hade vart kul att fixa, men är inget måste till just julen, det blir ju ändå ingen överraskning. Haha

Skulle slagit in paket ikväll men..ja handen kom lite ivägen.
Gjorde ondare innan A var och köpte bandage och ipren till mig.
Nå, jag hinner en annan dag ;)

Humm, vad vet jag mer då?
Kollade igenom mina bilder på datorn om jag gjort nåt spännande men..nja inte nåt jättespännande.
Eller det är faktikst ganska spännande att jag och A har bakat lussekatter!
Noa skulle tyvärr lägga sig när degen var färdigblandad, men han fick en bit att dega med lite innan iaf :)



Resultatet: (plus en till plåt)

De till höger är penslade med smör och de andra som vanligt med ägg

Och alltså..
Jag kan verkligen inte motivera mig själv att klippa bort detta!
Skulle ni?


 

En liten bit ska väl klippas där bak, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra..
Så tills jag vet så får det vara :)
Det är inte så långt att det är ivägen ändå.

Nä vetni nu ska jag försöka komma isäng så jag kanske hinner somna innan Noa med den snoriga näsan kommer till våran säng.




Postat av: Mickan

Ajaj, hoppas det blir bättre i handleden snart!

Fina lussekatter, hoppas de blev goda. :)



Jaa, nog har magen vuxit allt. :)

Jag brukar aldrig stöta saffranet eftersom det redan är så smått liksom. :P Men jag brukar alltid hälla i det i det smälta smöret - och då blir det jättebra. Men nu stod det ju att man skulle blanda de torra ingredienserna för sig. Så då vart det lite knasigt. Men goda blev de iaf. Men jag ska som sagt hålla mig till mitt eget sätt att baka lussekatter hädanefter. De blir godast så. :P Men det är roligt med nya recept.

2011-12-19 @ 19:25:07
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0