Här sitter jag

Här sitter jag. Vaken fast jag var så himla trött innan.
Kan bero på att jag fick besök av Ida och Love.
Så drack vi kaffe (eller Noa trodde iaf att det var kaffe. hehe) och åt choklad. INTE jag som köpt ;)

Noa har minsann sovit 11 timmar inatt! Wohooo! 20-07
Dum som jag är så lägger jag mig inte tidigare. Varför gör jag inte det?
Jag sitter vid datorn och tänker att snart ska jag sova. Sen letar jag febrilt på mina sidor för att hitta nåt intressant, men jag gör ju aldrig det. Jag bara letar och letar.. Tråkigt att gå å lägga sig.
Måste verkligen ha en tv i sovrummet för dåå skulle jag självklart somna tidigare..ööh vi kan säga så iallafall.
Men då kan jag göra mig iordning innan jag ska kolla tv så slipper jag bli pigg av att borsta tänder.

Nä, alltså nu kan jag inte hålla mig mer!

Jag måste gå å kissa.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0