Vågar jag..

...säga att jag skulle behöva en ny vinterjacka..nä, jag tror nästan inte det.
Dels för att den jag har nu inte är så gammal och delvis för att den är..för trång :S
Ännu ett bevis på att jag är fet och lat.
Lat för att jag inte orkar göra nåt seriöst försök att gå ner i vikt, eller ens stanna där jag är.
Men än en gång ska jag försöka. Det här håller ju liksom inte. Jag kan inte bli fetare och fetare.
Snart ligger jag i sängen och kan inte ta mig upp..
Okej, jacka skulle jag prata om inte min kropp och mina dåliga matvanor. (eller snarare godisvanor).
Det är dyrt med jackor. Vet ni det?

Dags att lägga ut lite grejer på cc nu tror jag.. ska bara leta skit i förrådet först.

Men så är det ju julklappsdags också, dessutom behöver A vinterskor. Inte nya vinterskor för han har inga.
Men när vi har pengar så ber han bara mig kolla nåt åt honom, men han får faktiskt gå å prova själv. På Coop finns det ju faktiskt lite. Och för honom tror jag inte att dyrare skor håller längre än billiga..Han sliter skor som en..ja ni fattar.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0