Hos Eve

Sitter hos Eve utan mitt barn. Han är hemma med sin pappa. Noa har börjat med... Ja vad ska jag kalla det, utbrott? Ibland när han inte får som han vill, (och så kan det också vara att vi inte förstår vad han vil) så blir han arg så arg :( skriker, slänger sig på golvet, viftar med armar och allt möjligt. Man får inte röra honom och inta ta upp i famnen, även fast han försöker komma upp i famnen. Får han då det han ville så skriker han ändå :/ Liite frustrerande måste jag säga! Hoppas det kan lugna ner sig lite nu när vi återgår till normala dagar efter kusinbesöket från söder. Så jag åkte ensam till Eve för att få lite andrum, och för att À ska få vara lite ensam med Noa, för mammig har han hunnit bli.. Till helgen så ska jag vara utan dom igen. Jag och Eve tänkte ha en ensamnatt utan barn, och en natt får jag väl sova hos mamma, eller Eve igen, jag får se då. Här har vi det himla lugnt och skönt.. Malte sov när jag kom, för ca 2 timmar sen och sover än..



Postat av: eva

jo jag har en bärselé men jag får ont i ryggen av den + att neah tycker det blir alldeles för varmt i den. så den används inte alltför ofta tyvärr..vore kanon om de funkade..

dessutom är det när jag matar neah som milo passar på, han är smart han =)

men tack för tanken =)

2010-11-09 @ 18:00:38
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Alva har precis liknade utbrott. Hon blir bara så arg. Inge funkar så vi brukar låta henne ligga kvar där på golvet tills hon lugnat sig. Jag hoppas nätterna blir bättre för er med snart. Men helt ärligt så känns de bra hopplöst ibland då de varit så länge nu. kram på dig

2010-11-09 @ 20:41:33
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: eva

ja precis en manduca...jag är väl inte gjord för att använda bärselé..

men men neah är såpass lugn så det är inte ofta jag behöver bära henne faktiskt..

2010-11-10 @ 12:00:46
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack! Jag kommer inte ihåg vad affären hette men det var i Narvik inne på Amfi.

2010-11-10 @ 19:12:15
URL: http://minx.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0