46!

Hahahaha!
Kollade statistiken på hur många som besökt bloggen.
Kollade senaste 30 dagarna, och en dag var det 46 sidvisningar och 32 unika besökare.
Sen kollade jag på vad jag hade skrivit då..och det var Bajs! Hahahaha
Är det massa folk som sitter och googlar på bajs och kommer hit eller XD
Ja, jag tyckte det var kul.
Har väl nån konstig bajshumor.

Igår var vi först på 3-årskalas hos Saga. Där lekte småungarna och vi satt väl mest och fikade. Eller så mycket fikade jag faktikst inte.
Noa somnade direkt när vi gick därifrån med vagnen, men jag la honom i sängen när vi kom hem.
Så sov han medans jag gjorde mig iordning för nästa "kalas".
Mamma hämtade Noa och jag åkte till Eve.
Och sen på 35-årskalas då. Noas faster Therese fyllde 35.
Vi fick mat och dricka. Så sjöng vi singstar.
Andreas hade nog lite roligare än jag.
Han kände ju många men jag nästan ingen.
Och jag var för nykter för att ha nåt att säga, trots massa massa turkisk peppar-shots och lite öl.
Hittade ingen skjuts så vi åkte taxi hem som ännu inte är betald, det var nåt fel på..kortgrejen så vi får gå till taxi..stationen(?) och betala.

Nå idag var jag inte bakis, men sov hur länge som helst.
Gick till mamma och sov där också. Man blir trött av att sova :P

Nyss har vi kollat film, Legion som jag hoppas det kommer en uppföljare på, och ätit lördagsgodis.
Jag måste ju ha lördagsgodis nångång under helgen förstår ni.

Nu kanske kanske jag ska gå å lägga mig. Vi får se.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0