Leklandet

Skickade en bild hit när vi var på leklandet, men det kom visst inte fram.
ja, där har vi varit idag iaf.

Vi vaknade vid 8, och några mammor brukar träffas ¨på leklandet onsdagar kl.10, men Noa brukar ju alltid sova då.
Men idag skulle vi ju hinna.
Kollade om Hanna eller Petra skulle åka bil dit så vi kunde få skjuts. För jag kände att jag inte skulle orka gå och så skulle vi komma lite senare än 10, men ingen av dom skulle åka..
Så jag promenerade ändå! Duktiga jag, och jag gick fort så det tog inte så himla länge.
Noa lekte massor och hade jättekul där, åt inte så mycket men det gör han ju aldrig när han är uppspelt.
Sen promenerade jag till stan med några andra, gick på stan med Nina med bihang, sen till Hanna och var ett bra tag.
Å sen hem. Satte på musik och började reeeeeeeeeeeensa.
Jag har rensat massa papper och lådor på databordet, massa barnkläder, och ett skåp i hallen.
Massa skit överallt.
Skulle vilja rensa mer men nu orkar jag inte mer.
Å så är jag så jäkla hungrig!
Har typ noll kronor, men skulle fått tillbaka pengar från en av Dalles kompisar, men han vet inte när han kan komma :/ och jag orkar inte ställa mig och laga nåt från frysen nu ju..mackor vill jag inte heller ha men det lär väl bli det om han inte kommer med pengar snart.

Och Noa vaknade ju vid 8 idag, och sov inte förrän efter leklandet från kl.12.30-13.30, och sen har han inte sovit mer och är vaken än :O
Han blev lite trött hos Hanna men blev pigg igen, och hemma höll ju jag på å stöka samt hade musik, och nu är ju Dalle hemma och nu badar han Noa.
Så jag får väl hoppas han sover bra inatt..Han lär ju iaf somna efter 20,och jag hoppas han sover liite mer än sina 9 timmar, eftersom han bara sovit en timma idag.
Antagligen sover han inte mer..men man kan ju hoppas.

Nä fyfan vad jag är hungrig. Ska kolla om det blir nån mat eller om jag ska försöka få i mig nån macka..blää






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0