kl.22

Tänkte jag att jag snart ska lägga mig..Sover jag nu?
Nä som ni kanske märker.
Jag fastnade på blocket och tradera. Tänkte skriva att jag inte hittade nåt, men det gjorde jag visst också.
Fast har inte budat på nåt.
Men Noa behöver skinntofflor (han blir så kall barfota och halksockarna bara ramlar av) och utetossor, hans börjar ju bli för små.
Så jag ska se om det blir några billiga såna.
Fast jag ska kolla i Luleå också vad man hittar. Så får man se dom innan man köper.
Men måste mäta Noas fot innan. Och huvudet om jag hittar nån ny mössa.

Det var inte detta jag tänkte att jag skulle skriva tidigare idag, men jag minns inte vad det var så detta får räcka.

Okej jag kan skriva att jag har varit såå duktig idag! Duktiga Peka kan man kalla mig ;)

Vi var ute idag. Lämnade paket, lekte i lekpark och gick sen till Konsum.
Och det var ju sool och inte så fasligt kallt, så jag tror jag fick D-vitaminenergi!!
Rensade stora grejgarderoben (fyfan vad mycket skit man har) och överskåpen, samt lite i min garderob. (Där jag förresten hittade regnskyddet till Eves Babytravel som jag trodde var stulet..hehe) Tror jag ska prova ha den om det blåser mycket och se hur den passar (Om du inte vill ha den nu Eve såklart, säg bara til isf)

Och tvättstugat har jag gjort idag igen (hade tvättstuga på söndag oxå men allt blev inte tvättat) och nu är all tvätt reeen! (förutom det som blev smutsigt idag då)

Och så gjorde jag panerad fisk (färdigpanerad förstås) och pressad potatis med citronpepparsås. Det var gott. och lille herr matvägrare åt han också :D En hel portion!
Fast han har börjat få i sig en halv burkmat ibland också. Hoppas han fortsätter.

Och all tvätt är faktikst vikt och insatt i garderoberna! Dom brukar som ligga ett tag innan nån orkar vika alt. sätta in.

Nä nuni ska jag också göra alla kvällsrutiner (kissa, ta ut linser, badda alla äckelgrejer med Dalacin, smörja med fetsalvan på benen, tandråda och borsta tänder) Det tar ett tag kan jag säga.
Tur att jag inte har en varande äckelgrej för då tar det en extra massa tid.

Nattinatt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0