rubrik rubrik

Jag lät bebben sova här hemma..big mistake.
För nu är det en taknisse här och ska hålla på preciiis utanför sovrumsdörren.
Jaja jag får försöka få honom att sova en gång till sen, och det har iaf inte varit så stora problem på sistone.
Tycker han har varit så trött så trött hela tiden. Grinig och trött och sovit mycket/ofta.
Han har fått alvedon nästan varje kväll, och kvällen han inte fick det vaknade han två gånger under natten.
Idag fick han faktikst alvedon på dagen.
Jag ser ju massa tänder som är påväg så jag tror att mycket beror på dom så därför gav jag.

Nå får se när han vaknar. Än har killen bara mätt men nu tar han fram stora skruvdragaren ser jag..
Så snart vaknar väl bebben och då drar vi nog nånstans.
Ska kolla om folket är hos mamma så vi kan gå dit och hälsa på det förmodligen lite nervösa paret plus barn.

Annars får vi väl...gå på coop?..stan orkar jag nog inte. men skulle behöva köpa klänningen, men pengarna från sparkontot har inte kommait in än men dom borde komma idag.
Imorgon skulle det ju vara bra att vara hemma å fixa och packa och sånt eftersom det ju (?) inte skulle komma någon imorgon.
Fast helst tycker jag dom får göra klart allt typ NU så jag slipper hålla mig borta varje dag hela dagen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0