9 månader idag ju :)

Vår söta Noa blir ju 9 månader idag!
Som present fick han..leka med fammo och faffa. haha. Bättre än en dum leksak ju.

Nu är jag helt slut, Noa somnade så sent, efter massa gnäll, vällingvältande med dusch efteråt och så mer gnäll och lite skrik och massa massa bärande och ammande.
Han vilade så sent och då blir det lite knas. Fast han brukar vara gladare på kvällen om han sovit senare..men inte idag som sagt.
Skulle verkligen vilja sluta amma på natten.. Men det känns som världens jobbigaste projekt..
Med Katja verkade det ju gå bra. Men så himla bra brukar det inte gå för Dalle, han måste vara uppe ganska mycket då, och jag kan inte ens, då blir det skrik minst halva natten..
Det är väl lite att han är van att jag ammar här hemma, men borta blir det en annan sak.
Vem vill sova med Noa en vecka ;)

Nä, men jag vet inte om man ska göra nåt eller hur.
Ork måste man ju ha oxå. Var hittar man den?
5mm är utesluten. punkt.

Bla bla bla.. jag vill flytta. Pratade ju med en om att byta lägenhet, men det verkar inte bli av.
Jag vill så gärna ha ett till rum.. kanske sätter ut annons på cc igen.
Och så behöver/vill vi ha en till säng/madrass så vi alla kan sova tillsammans, och en till tv så jag ibland kan få kolla tv ifred nån kväll.
Jag får aldrig titta ifred, han är såå mammig på kvällarna så det är inte klokt.
Jag trodde att kvällsgnället skulle avta lite när dom blev lite större..
Han har ju alltid varit gnällig och grinig på kvällarna och alla bara sa att så gör alla små bebisar, men det går öööööver, ja precis som med allt annat.
Men det går ju aldrig över.
Hatar när folk säger så. säg ingenting istället din dumming :P

Nä hoja här stinker det (vällingen..som eg var gröt i flaska för vällingen var slut.. hälldes ut i soffan. jag har tagit bort tyget till dynorna men det kom på armstödet som inte går att ta bort)
Äh, det gror väl in och slutar lukta nåån dag.
Sova.



Postat av: Anonym

Grattis fina söta noa på 9 månaders dagen!

2010-01-09 @ 22:09:00
Postat av: nina

nä jag ska inte säga nåt men jag säger baaara att saga varit och är men mest varit världens mammigaste unge inte trodde jag att hon skulle sluta m tisse varken dag eller natt eller börja sova eller nåt.går över vet jag inte men en dag är dom väl redo bara, ungjäklarna.

2010-01-09 @ 22:52:11
Postat av: mor

han är snart 10-månader...vinkvink..dags att skriva nytt nu..

2010-01-13 @ 20:18:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0