:)

Om man räknar bort att Noa var vaken på natten och sen vaknade 6, och vilade redan kl. 10 så hela dagen blev knäpp så har jag haft det riktigt trevligt :) Hade tänkt duscha och plocka lite när Noa vilade vid 12.30 som han gjort senaste veckan, men det sket ju sig eftersom jag vilade när han gjorde det vid 10. Så 12 klev jag upp och försökte känna mig levande innan jag duschade (och gav Noa en chokladtomte att tugga på medans så jag skulle få duscha ifred) och plockade lite smått. Sen kom Ida, Love, Elin och Ivan vid 14. Gjorde en chokladtårta (halvfärdig) som jag skulle börjat med när Noa sov, när dom var här. Fan jag ska köpa helfärdigt fika hädanefter.. Så fikade vi lite. Matilda kom en sväng och hon fick också smaka :) Sen for Ida och Co. Och jag och Elin satt å snacka medans Ivan tog en lur. När dom skulle gå så somnade Noa..klockan var 17.30 men han var ju skittrött! Så han somnade inte förrän 22.30 ikväll. Nånå då kan man ju hoppas på att han sover nästan till morgonen iaf. Nu ligger jag i sängen och ska glo tv en stund innan jag somnar. Nattinatt på er






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0