sömn sömn sömn

Känns som att det varit det enda man tänkt på sen Noa föddes.
Eller det som tagit upp ens tankar mestadels av tiden.
Hur länge får jag sova, kommer jag vara pigg, när får jag vila, när ska Noa somna, hur länge kommer han sova, hur många gånger kommer han vakna, kommer han vakna av det här, kan jag göra såhär när han sover, är det bättre att han sover inne eller ute, hur ska jag få honom att somna nu osv osv i all oändlighet.

Fast nu känns det som att det inte är i fokus lika mycket mer.
Han sover ungefär lika varje dag.
Finns väl 2 olika scenarion: Sover på natten ca 21-06, på dagen 2ggr 1-3 timmar per gång                
                                                      Natten ca 21-06,  på dagen 3ggr 30min-1 timma per gång

Förut var det ju lite hipp som happ och man visste aldrig hur länge när eller ens om han skulle sova.
På ett sätt blir det ju skönt när han slutar sova på dagen, man slipper planera kring det, fast då får man ju å andra sidan lite mindre tid själv/att det är lungt. Men man får ju hoppas att han sover lite mer på natten då isf.

Och jag vet att det är skittrist att läsa om hur han sovit/hur jag har sovit.
Det vet jag ju själv att jag inte ids läsa i andras bloggar. hehe. Men ibland har man inget annat i hjärnan tyvärr.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0