Natt

Det är natt för bebben, han var trött redan när han kom vid..åtta?
Nu sover han iaf.
Hoppas han är trött så han bara vaknar 2 gånger eller nåt. Det är skönt.

Det hade väl gått bra, om Eve inte ljuger.
Och bra för oss har det oxå gått.
Efter Noa åkt så var vi hemma en stund, sen gick vi på marknaden.
Handlade lite på Östlunds, kollade "En shopoholics bekännelser", den var faktiskt lite kul!
Och slöade och datade, sen gick vi på Thai och åt, och hann vara hemma ett tag innan dom kom med Noa igen.
En skönt härligt dag, men det kändes lite tomt, och man hann sakna lilla skrutten lite oxå.

Pumpa var jag tvungen att göra 3 gånger oxå, eg mer men jag orkade inte.
Blev lite mjölk till kylen och frysen. Nån som behöver mjölk till kaffet kanske :P
Om ni hälsar på så be inte om kaffe med mjölk, man vet aldrig vad man får. Fast fördelen är ju att man inte behöver socker till. moahahahaha. Tur för er att vi nog inte ens har nåt kaffe.

Städa har jag fan inte gjort, men en tvätt orkade jag slänga in i maskinen iaf, den ska hängas upp snaart.
Nånå, nästa vecka blir skön den med, Dalle blir ju hemma.

Nu ska vi se om vi hittar nån bra film.



Postat av: Anonym

Vad bra att du fått lite "mammaledigt"....det behövde du!

2009-09-06 @ 22:39:00
Postat av: Anonym

Klart han var trött efter dagen här! Det är vi här oxå..

2009-09-06 @ 22:59:07
Postat av: nina

Ja jag tar tissemjölk! hahhaaha jag är van vid sån mjölk.

2009-09-07 @ 10:17:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0