Pappa kan

Ja, Noas pappa kan han oxå.
Tre kvällar i rad (tror jag..) har han lagt Noa, och Noas mamma har glott på tv eller suttit vid datorn. Duktig pappa.
Ersättning är bra grejer. Välling var inget för honom riktigt än.
Men omsövning är det mammans tissar som grejar. Orkar inte med en skrikande eller vaken unge vid 1 på natten.
Men igår vaknade han först 2.30 typ! Fast jag tycker det är rätt mysigt att amma innan jag somnar.. Ligger ändå bara å väntar på att han ska vakna efter jag lagt mig.
Nu vill vi bara ha en till säng så hela familjen kan sova i sovrummet igen. Soffan kanske inte är så skön.

Nä usch, ikväll är den kväll som jag ska försöka lägga mig tidigare. Igen.




Postat av: Katja

Hurra!! Skönt skönt!! Fortsätt låt honom ta nattningen!

2009-10-15 @ 11:15:36
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: lisafisa mekkitallåå

jaa, det har du rätt i, det håller jag med om, tänkte inte ens på de : )

2009-10-15 @ 16:10:52
Postat av: Kicki

Haha Peka, jag hatar folk som skriver "dom", finns inget sånt ord i vår svenska ordlista :P

2009-10-16 @ 18:35:49
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: nina

va? den, det , dess, de, dom, deras, dem....

man kan väl böja orden eller är jag helt ute och cyklar.....

2009-10-17 @ 08:46:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0