Lilla bebbeponken

Han var vaken nån timma på natte, sov dåligt, och vaknade tidigt. Höll ¨på att bli vansinnig på ungen!
När vi gick upp såg vi detta:





Massa var och äcken kom det ut.
(kanske han har gnidit ögat mot min inflammerade arm. hahaha)

Töntiga som vi är ville vi till sjukhuset.
Fick vänta i väntrummet typ mer än 2 timmar:




Läkaren satte röd sörja i ögat för att se om det var nåt sår eller nåt i ögat, men icke, det är bara vanlig ögoninflammation. Vi fick salva att sätta 3 gånger om dagen :O Kuuul..
Behöver man verkligen det? Vi lär väl sätta iaf.
ögat såg lite bättre ut redan när vi satt i väntrummet. ja det är säkert värst på morgonen.
Han fick alvedon på morgonen så han var rejält pigg.. Nu börjas det gnällas lite, får se om han får mer alvedon eller om han klarar sig.

Hemma såg det hemskt ut:




Men det mesta av det röda är ju från röda sörjan. (även det gula på kinden)
Hoppas andra ögat klarar sig, och jag å Dalle. Helst jag, för jag vill inte ha glasögon ;)

Så nu är vi hemma å slöar och lär få vara det några dagar. 3-4 dagar skulle det ta tills det är helt borta sa läkaren.
Noa får träffa sina polare en annan dag.
Men hur ska jag klara mig? Usch, får nog gå ensam nånstana å hälsa på nån eller gå på stan om ingen vill ha mig.




Postat av: linda

naw stackars pojken elelr er som skall tvinga salvan i ögonen hela tiden vet ju i turkiet när dean fick någon ögon medecin var ett helvete.

2009-10-17 @ 16:47:00
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: eve

Men vad ska jaaag å Elias göra imorgon då när Jonne jobbar hela jäkla dagen?!

2009-10-17 @ 18:00:58
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Katja

Shit, vad stor han ser ut när han sitter i din famn! Då ser man ju storleken... Jaja, han växer och frodas iaf. Hoppas ögat blir bra snabbt...

2009-10-17 @ 20:23:37
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/
Postat av: lisafisa

nu liknar han ju våran moffa ; )

2009-10-17 @ 20:31:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0