Kul ändå

Bra nu att Eve, Jonne och Elias kan vara här allihopa mer än en liten stund. (inga katter..)
Vi har ju som alltid varit hos dom hur mycket som helst, ätit där och allt.
Idag var dom här, vi åt middag och så.
Sen är det bara att Elias kan bli lite uttråkad efter ett tag.. tv-spel finns, och dator, men det funkar ju inte heela tiden..Vad ska man hitta på åt honom här då?

Skönt att vara bland folk så man slipper tänka så mycket.
Idag är tänket på..folk. Folk som bara säger en sak, men sen händer inget.
Kan inte sitta hemma för att ¨nån kaanske kommer. Ändå gör man det, dum som man är.
Så jag sitter väl hos Eve istället. Hon är väl den enda jag är med. Det är alltid kul, men man vill ju umgås med sina andra vänner nångång då och då så man inte glömmer hur dom ser ut.
Eller så skiter jag i det.
Jag har redan massa andra saker att bekymra mig över, vill inte ha massa fler.
Jag vet jag vet att folk inte vågar komma. men skit i det då.




Postat av: linda

ja klart men på måndag sa jag till amria kan vi alla ta en fika i stan kanske?

2009-10-06 @ 08:42:34
URL: http://www.metrobloggen.se/guccimamma
Postat av: Nea

Jag vågar komma!!!!

2009-10-06 @ 09:52:54
Postat av: nina

när Saga var liten sä käne jag också sådär..att man var ehlt isoelrad och ensam och dom man varit med innan var inte där mer på nåt sätt.det är väl så när man får unge eller nåt vad vet jag.man får hitta på lite själv sen när man har lust helt enkelt

2009-10-06 @ 10:13:39
Postat av: MOMM

Folk är nog likadana som du, alla sitter hemma o väntar på besök....Jag springer ju ALLTID hos folk..eh..

2009-10-06 @ 15:16:42
Postat av: mammen

Mäh...

2009-10-06 @ 19:51:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0