Ja

Mina kroppsdelar är verkligen på strejk..
Vet inte om jag har en ny inflammation på gång eller om det bara är en finne.. på RÖVEN!
Jag hoppas på finne, gör nog jävligt ont att sitta annars, men antagligen inte en sån.
Faaaaaaaaaaaaaan.
Tar det slut nångång eller?
Nu har vi bytt aalla sängkläder, och vi får absolut inte sitta utan byxor nånstans..hur gör man på toa då? papper på ringen kanske.. haha. fast undra om detta verkligen smittar. Känns jäkligt konstigt.

Jaja, nå natten hade gått bra här hemma, inget skrik, och han vaknade ungefär som han brukar.
Så nästan att jag funderar på att dricka lite alkohol ikväll, men vi får se hur det blir med det.
Har ju ont i låret och i ögat (vagel) så kanske inte blir så skoj.
Den som lever får se.

När jag kom hem så var Noa trött och gnällig, men blev jätteglad när han såg mig :) å kunde inte somna förrän nu (2 timmar senare). Min lilla kille.



Postat av: Nina

Ta en rejäl sup nu ;)

Ja när man fått barn och ammar kan ju kroppen bli helskum, jagfick ju också lite konstigheter kan jag ju lungt säga som jag än idag inte vet vad det var...eller läkarna men domvet ju aldrig nåt

2009-10-31 @ 16:39:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0