Duktig

Han var faktskt jätteduktig med ögonsalvan :)
Satte nyss och han låg bara lugn och tyst, sen log han.
Min duktiga lilla son.

Ikväll ska vi nog glo resten av Transformers 2, ska bli kuul. Den är faktikst bra. Trodde inte jag skulle gilla den när vi såg ettan.
Fast får se om vi orkar se hela..beror på när herr Duktig behagar somna.
Fast nu är ju klockan redan ganska mycket :O
Tänkte innan att vi inte orkar hålla honom vaken om han blir trött tidigt, men nu behövs det ju inte.
Han har sovit ganska mycket och bra hela dagen, men snart är det nog läggdags ändå.



Postat av: nina

men transformers...tööönt!!!

2009-10-17 @ 23:10:31
Postat av: Lina

Var filmen bra? :) Andreas fick mig att se ettan efter en jävla massa tjat och jag tyckte faktikst den var skitbra så snart ska tvåan även ses. :D

2009-10-18 @ 07:22:00
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0